Monday, June 27, 2005

貼貼復貼貼

2005年06月27日


在 郊 野 見 到 一 隻 蟬 在 蛻 殼 , 其 實 是 蟲 羽 化 把 皮 殼 脫 落 。 牠 努 力 地 自 裂 口 退 出 來 | | 退 至 一 大 半 , 還 掛 半 透 明 尚 未 乾 透 的 「 故 衣 」 。 當 然 , 後 來 那 件 故 衣 被 撿 去 , 除 雜 質 , 洗 淨 , 曬 乾 , 成 為 疏 散 風 熱 , 明 目 止 痙 的 中 藥 材 , 喚 「 蟬 蛻 」 。
蟬 的 脫 皮 是 由 一 種 形 態 變 作 另 一 種 形 態 , 睡 醒 了 容 顏 亦 大 異 。 跟 龍 蝦 、 蜈 蚣 、 蟹 、 蟑 螂 、 蛇 … … 不 同 。
看 過 上 述 某 幾 位 之 蛻 皮 紀 錄 片 , 簡 直 是 生 關 死 劫 。 因 為 牠 們 外 骨 骼 形 成 後 不 能 繼 續 擴 大 , 但 身 體 卻 不 斷 增 長 , 為 了 明 天 , 得 花 最 大 力 氣 。
蜈 蚣 蛻 皮 時 先 找 個 堅 固 的 石 壁 或 泥 壁 「 借 力 」 , 以 頭 頂 , 依 靠 自 身 伸 縮 運 動 逐 節 剝 離 , 由 前 向 後 緩 緩 的 退 出 來 。 蛻 皮 時 最 軟 弱 了 , 不 能 累極 休 息 , 不 能 驚 動 , 連 一 隻 螞 蟻 的 攻 擊 也 受 不 了 。 全 程 三 小 時 , 驚 魂 甫 定 氣 如 游 絲, 等 新 一 層 外 骨 骼 硬 化 , 裝 備 又 upgrade 了 。 蜈 蚣 一 生 蛻 皮 十 一 次 , 上 進 能 力 很 強。

人 , 也 應 有 幾 番 躲 起 來 蛻 皮 脫 胎 換 骨 的 過 程 。 出 來 時 , 你 又 長 大 成 熟 了 一 些 。

李碧華

猛然一擊,是的,蛻皮後應重新做人。人總需要勇敢生存,要甚麼就請努力去爭取吧。

1 Comments:

Blogger 香港的肥仔 said...

怪癖
網友吹左好耐,我一定要寫自己怪癖:

1. 教授比既Assigned reading永遠唔肯睇,叫做既就搵盡辦法唔做,唔叫睇的就猛睇,叫你唔好做既就死都要做
2. 好想得到別人關心,但當人對自己有所表示,卻會惡語相向
3. 喜歡迫人家讀自己寫的文章
4. 喜歡叫人家send email比自己,但很享受收到之後唔覆既快感
5. 鐘意偷聽人講電話

網友比女朋友多,會寫blog的卻比女朋友少:
Rhetorical Pain
阿野
peachiestlife
Js諸事佚記

4:44 AM  

Post a Comment

<< Home